Innerscore Instituut

Omschrijving

Innerscore Instituut is een coachingspraktijk en opleidingsinstituut gericht op non-verbale communicatie en gedragsanalyse. De Innerscore-methode maakt gebruik van video-analyse om onbewuste signalen in het gezicht zichtbaar te maken. Deze signalen – meer specifiek: de disbalans tussen linkerzijde (= gevoel) en rechterzijde (= verstand) – tonen de (overlevings)­strategieën die iemand zichzelf onbewust heeft aangeleerd. Het maakt zichtbaar hoe een cliënt zich voelt, met emoties omgaat en communiceert. En geeft de hem inzicht in wat er nodig is om zijn ‘authentieke ik’, die vaak onder deze (overlevings)strategieën verborgen zit, weer terug te halen.
 

De website van Innerscore Instituut is in lange tijd nauwelijks veranderd en is zowel qua uitstraling als techniek gedateerd. De vraag om vernieuwing van de website groeit uiteindelijk uit tot de wens om ook het bestaande logo en alle bestaande huisstijldragers te moderniseren en professionaliseren.
 

Over De Case

Opdracht

  • ontwikkeling pay-off, logo en huisstijl;
  • ontwerp en opmaak huisstijldragers.